.

Ahad, 11 Disember 2016

GEMOK MEMBADAK








F.B



Charlie Verona feeling funny.
Aku tengah tengok Anugerah Melodi dgn mak aku. Pastu keluar iklan London Weight Management. Tiba2 mak aku cakap,

"Mana boleh kurus kalau dah gemok gedempol mcm tu"
Aku senyum dan cakap,

"Boleh mak. Tu gambar dia lah tu sebelum dan selepas"
Mak aku jawab,

"Habis tu Rosmah Mansur yg duit berjuta-juta tu kenapa gemok jugak? Sampai nak bawak badan pun tak larat. Habis muka dia dibuatnya"

KaKaKa! Terburai perut aku gelak. 

Aku gelak bukan pasal hal orang gemok, tapi pasal mak aku contohkan Rosmah Mansur tu.






-----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan GEMUK....

HOTOK

Itu kata kunci nya

Tanpa Nama berkata...

Satu, kau pergi tengok anugerah apa ke jadah tu apa pasal? Tolong la jangan mati-pucukkan otak kita dengan program brainwash bengap keluaran geng gerombolan saban minggu saban tahun macam tu untuk membonsaikan pemikiran melayu sebab melayu majoriti pengundi.
Dua, tolong bagitau emak kamu, kak mah tu gedempol by choice, sengaja kerana bermotif, satu, bila badan besar senang dia kendong dan sorok harta pembelian (atau pencurian), dan dua, badan besar dia senang sorokkan abang ajib bila abang ajib takut dan senang hempap abang ajib bila abang ajib naughty

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah omak kao mmg baguih! Thumbs up!

Tanpa Nama berkata...

Ini maksud nye mak kau bijak politik. Dlm pru nnti sure mak pangkah Pakatan Harapan. Baik hang pi check alamat tempat undi. Mgkn diam2 Spr pi tukar tempat undi or hilangkan terus namo dio. Hahahahaha