.

Jumaat, 30 Disember 2016

FAK WA FAK WI LAGI




KOLING HAPRAK
Bro isham..ko ni pun jahil juga lah bro hal agoo ni..aku ni koling haprak keturunan kitol..makaan biowk, khinzir dn daaaap...ehhh.bukan DAP ei.... Ko tak tau ke hisani ini mofti al fulus taik ameno .Dio on line trus dengan Kadavule(GOD}dalm bahasa kitol..

same same dengan marang al sotongi..fukwa fukwi pro kazak.... Apa pun apo yang mofti daro negeri longjaafar cakap tu ada yang tak sama dengan posting ko bangang... Aku kitol pun tau...Dalam masjid bila sembahyang..laki duk depan pompuan belakang atau pompuan duk tepu dima ada cirtain yang halang yang jantan nampak pompuan..okieeeee.

Lalau akt kaabah itu temaapt awam..laki pompuan tak duk rata kat situ tapi tunaikan ibadat..mestilah round kaabah tu serentak..tak kan satu round pompuan dan satu round laki..orang tara ada niat mau raaba pun kat tempat macam tu... 

Tapi mofti long jaafar cakop dalam basa duk asing,,ada benarnya..aku sokong walaupun aku bonci mofti seekor ini...Kalau dalam bas laki ada sempat raba pompuan lebih lagi kalau on SAJE TANYA KERANA JAHIL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/29/16








----------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ????

Tanpa Nama berkata...

Cam bunyi Jamal Jamban meracau jer!

air gunung berkata...

Jgn memandu ketika mabuk
Kah kah kah