.

Jumaat, 23 Disember 2016

EKONOMI MAKIN MEROSOT








KEYAKINAN

TERHADAP 

NAJIB ROSMAH

TIDAK WUJUD

HASILNYA

EKONOMI JATUH

AKHIRNYA

PENEROKA

KENA TIPU

KWSP hilang keyakinan pada FGV?

Pengakuan Jabatan Hal Ehwal Korporat Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) bahawa badan itu tidak lagi memegang saham Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) menunjukkan betapa rendahnya keyakinan pelabur kepada syarikat induk milik Felda yang diterajui  Isa Samad.
Sehubungan itu, Timbalan Presiden Pas  Tuan Ibrahim Tuan Man bersimpati dengan para peneroka yang perlu membayar balik setiap bulan duit pinjaman yang diambil untuk memiliki saham FGV, yang kini berlegar pada paras RM1.63.
Nilai itu, katanya adalah 63.5% lebih rendah berbanding RM4.45 sesaham harga tawaran permulaan ketika FGV disenaraikan di Bursa Malaysia pada 2012.
"Beberapa penganalisis berkata prestasi saham FGV tidak akan menyebabkan Umno-BN kehilangan undi.
TAPI ....

JANGAN SILAP

JANGAN KHAYAL

NAJIB AKAN

MENANG BESAR

DALAM PRU14

UNDI TAK AKAN

HILANG

SPR SEDANG

SUSUN ATUR

RATUS RIBU

UNDI BANGLA




--------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua nya Melayu kan

Melayu kencing Melayu

Melayu malas nak kaya cepat

Biasa lah

Biar papa kedana asal ada gaya

Gaya "Investor"

Haram jadah....

panglimo potaseh berkata...

Berita kata arini graduan nganggur sebab minta gaji rm6500 sebulan. Cilaka betul .. kok dah nganggur tu sebab takde kerjo kosong la .. sebab tak de kerje kerna ekonomi negara dah lunyai lah. Cilaka betul .. tak abis-abis nak salahkan graduan.

Blah la berkata...

Padan muka. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

padan muka makcik dan pakcik felda sebab tanggung hutang. apa susah, sila suruh anak2 makcik dan pakcik yg bekerja untuk sambung bayar hutang.

tu laa korang sayang sangat dengan tun razak. terhutang budi dengan tun razak la konon. teruskan...teruskan undi najib razak, sila balas budi tun razak dengan mengundi najib razak.

kah kah kah ada aku kesah!?

Tanpa Nama berkata...

tu laa korang sayang sangat dengan tun razak. terhutang budi dengan tun razak la konon. teruskan...teruskan undi najib razak, sila balas budi tun razak dengan mengundi najib razak.

kah kah kah ada aku kesah!?

chaoticwunderkid. berkata...

Padan muka lah tu, ada saya kesah?.

Teruskan undi Najis tu dan susah nanti kaum keluarga sendiri.................depa kesah apa keperitan kamu sedangkan mereka hari hari berjoli, makan mewah, hidup mewah dan berak pun mewah.

Matilah kamu semua rakyat Malaysia.