.

Khamis, 22 Disember 2016

DULAK DALIK KLUK KLAK






HADI
HADI SOTONG

INI MEWAKILI

SIAPA?

MULA MULA

KLIM WAKIL

WAKIL KUIS

WAKIL ULAMA

LEPAS TU KLIM

WAKIL PRIBADI

BILA TERUS

KENA TABAI 

KENA KUTUK

TETIBA UBAH

KLIM WAKIL

PARTI PAS 

PULAK

MANA SATU NI

NAK BOHONG

BUAT BETUL2


Kehadiran Hadi ke Tehran mewakili Pas, kata Dewan Ulama

Hadi Awang ke Muktamar Tahunan Perpaduan Ummah kali ke-30 di Tehran mewakili parti itu, kata Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas Pusat Mohd Khairuddin Aman Razali.
Beliau menegaskan, dalam penglibatan apa sahaja forum antarabangsa, Pas mempunyai pendirian politik tersendiri terhadap sebarang krisis yang berlaku di Timur Tengah termasuk melibatkan Syria, Yaman, Irak dan Palestin.

HADI SOTONG

SAH WAKIL

KUIS

KUMPULAN 

UNTA UNTA

ISTIKOMAH 

SEDUNIA

KAH KAH KAH

PUKARAK

WAKKRAK

PUNDIEK

MUNTRIEK

ENCULEZ VOUS

SUTUT BETUL

IBU CHARMURTA

KERJA LAIN 

TIDAK ADA

MENIPU SAJE





----------------

9 ulasan:

abrarmujahideen berkata...

Wakil Parlimen Marang la oi...kahkah

Tanpa Nama berkata...

Cerita sejarah, cadangan plan penyelesaian tarak. Sendiri masuk bakul.

Tanpa Nama berkata...

Lebai2 pas ingat org buta akal ka? Kan dah kena sebiji....

Tanpa Nama berkata...

UNTA....

UNTA....

Ha ha ha ha ha

Nanti KEPALA KARUNG lah

Tak pakai SERBAN....

Ada MASYOOOKKKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

Kau yang tak paham hsham. Atau kau ni duduk dalam suite seluas tempurong lutot, tak dengar berita hàji hadi telah dinobat sebagai seorang shaikh toyyibin dalam kumpulan elit, eksklusif, teragong dan tersuci iaitulah kumpulan ulamak sedunia. Jika datuk shahrizat jalil masih hidup (maaf aku taklah kenal dan tak tau datuk dia hidup lagi ke tak) dah tentu datuk dia bagitau cucunya yang haji hadi sebenarnya lebih suci (dari haji najib yang dikatakan suci oleh si cucu). Lebih penting dari kesucian, label dan taraf ulamak sedunia itu sendiri memberi maksud: SEDUNIA. Haji hadi merangkumi seluruh dunia! Dia boleh wakil Dewan ulamak pas, boleh wakil Dewan nahdatul ulamak Indonesia, ulamak republik Togo, ulamak Katmandu, mana-mana ulamak je di mana-mana tempat je seluruh pelusuk bumi. Malah, jika diteliti label ulamak sedunia tu, daripada 2 perkataan itu jelas perkataan sedunia lebih besar dan lebih menyeluruh daripada perkataan ulamak (dunia bukan hanya didiami ulamak, ulamak mungkin tidak terdapat di kawasan tertentu dalam dunia seperti di rimba Amazon, di pulau antartika) maka haji hadi otomatik boleh mewakili sesiapa dia mahu, seluruh dunia, sedunia. Boleh wakil parti pas, boleh wakil haji najib, boleh wakil ayatollah syiah, boleh wakil Donald Trump, boleh wakil bank of Tokyo, wakil kelab real Madrid atau apa saja dalam dunia. Tapi kerana tahap keulamakan penuh kesucian pada diri haji hadi, maka dia tidak menyombong mengaku dia mewakili idi Amin atau Queen Elizabeth atau Irish Republican Army atau kelab Mensa, sebaliknya sekadar menghadkan pada mewakili ahli pas, parti pas atau Dewan ulamak pas saja secara amnya. Jadi hisham, silalah hormati kesucian haji hadi ok

652203 4423143 berkata...

Tipoo.. ka? Aparaa.. sikit cakap byk ada tipoo.. yislamm punya worang ini mcm ka? Ayo kadewale...!bikin maloo la.!!!

Tanpa Nama berkata...

Hadi ni nak bohong pun tak pandai, sebijik mcm najib. Kalau nak bohong, buat la betul2 sampai org percaya. Bodoh!. Lepas bohong boleh mintak ampun dgn tuhan, kawtim maa. Awak tu kan wakil tuhan, apa yg susahnya?

Safwan_Mokhtar berkata...

Perangai serupa itu umno

Tanpa Nama berkata...

Buat usul kt SPR ubah nama parlimen MARANG tukar ke MERENG....ijtihad ke konon