.

Isnin, 12 Disember 2016

BUAT PANTUN BODEK BARU






PANTUN SMASH UMNO

Dulu aku biaso dgr ust. Idris ahmad berpantun smash umno. 


Limau purut buah petai. 
Buta perut takdak akai. 

Itulah pemimpin umno katanye. Now pantun ni dah hilang. Sbb pas chai dah dilanda jerebooo umnoooo. Kikikiki on APA ITYU OLAMAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/12/16




--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Limau purut daun pegaga,perut dah buncit ,akai tada.

Tanpa Nama berkata...

Skarang pantun ostat ni dah tukar.
Wal harammu, Wal halalku.
Ikut suka dia la

Tanpa Nama berkata...

PAS dah LAHAP DEDAK jadi bahalol pulok doh

Dapat jawatan Timbalan PM mimpi nya

PUTIH HIJAU KAIN LAP KAKI

KUNING MERAH DEDAK BER GUNI

KALAU TER KENAL MASOK SENDIRI

KALAU UDAH NGOK TAK SAPA PEDULI

Nak buat apa blok sama PKR dan Bersatu kalau dah tahu kuat mampu ber diri sendirian

Oh.... KARUNG MAGIK suroh pecah belah Pakatan Harapan kan

Padan lah

Tanpa Nama berkata...

Wahai ostaz idris. Pi dakwah umno cara berdepan memang cantik. Hadi sbg olamak dunia tk mungkin wat salah. Maksudnye hadi ni olamak maksum ler. Tapi awat muka titm masam mencuko? Lidah boleh bertutur tp muka tk pandai tipu. Mgkn titm org yg jujur. Merenung nasib masa depan pas. Tapi mau ke sorang klepto nk dgr ayat quran yg di baca oleh hj hadi olamak dunia? Ako raso masuk telinga kanan. Keluar telinga kanan jugok. Nasihat tun M pon mcm sampah. Kikiki. Lagi pon derma rm90juta kpd pas bila nk saman di england. Hadi kato ramai loyer sana sokong pas. Macam temberang jer. Kata dlm masa sebulann. Kikiki