.

Khamis, 8 Disember 2016

BILIK SULIT



BILIK SULIT
satelah gua membaca kisah ini, gua teringat akan babak2 dlm teater bilik sulit..polis ini bodoh dan memang bodoh..macam ne org bodoh nak tangkap perompak?macam ne orang bodoh nak hapuskan mini casino??

jawapannya mudah sila kumpulkan polis2 yg berSOP bodoh ni kemudian ditunjukkan karton2 donald duck..yg penting dlm polis bukan pandai meyiasat, tapi pandai membuat duit dgn jawatan..

bila umur senja, makan jadi la ayam pencen suci bersih...duit rasuah yg diterima bole diserahkan kpd lembaga zakat..lembaga sedia terima wang2 tersebut...khallas.. on DARI TINGKAT 7 KE TINGKAT 14
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/7/16






-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa nak pusing pusing ????

Bebudak Bahalol boleh jadi Mat Pau melambak lambak kerja nya Ge-Pau saja

Mana ada pakai Otak pun....

Biasa lah

Kalau tak bagi Mat Pau , susah jugak merempit kiok kat jalan raya traffik jam saja kerja nya

Mat Pau suka lah bebende sulit dan selit

Lagi Sulit lagi banyak keba Selit

Kalau tak macam mana nak BOROI , kiok sakit jantung kencing manis strok bila pencen

Paling tidak , KIOK gaya orang kaya lah

Sulit , jangan tak Sulit wokay