.

Isnin, 19 Disember 2016

BANJIR RAHMAT ALLAH




RAHMAT ALLAH
kalau titik hujan tu rahmat pd pas, kira hujan lebat sampai banjir hanyut rumah rakyat kelantan tu kira rahmat Allah swt yg tak terhingga la tu kan... kan... kan...? 

sbb tu mb exco nak redah hujan banjir jenguk rakyat pun takut... takut pd rahmat Allah swt. depan penyokong taksub berdegar2 berucap. tp bila ajak debat takut... on YANG BANGANG DAN YANGH BODOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/17/16






---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Selera dan nafsu Lebai Chai lain macam. Ada yang tegang nampak janda, ada terpancut dalam jubah dek anak dara, ada jugak terpak cu ceng dengan batang balak. Yang lagi ganas jadi Lebai gay comolot Jibby.

Tanpa Nama berkata...

Orang ORang PAS kan BODOH

Habis buat apa nak ikut orang orang PAS lagi pun

Pilih MONYET pun tak memudharat dari pilih PAS

Ada akal kan ????

Habis.....

Tanpa Nama berkata...

all PAS are MAKSUM .. APAM makkau.. asal dye buek.. semuo btol.. semuaa seruan ilahi.. seruan omakkau.. bw taubat la.ketua pemimpin. ahli sunni wal rasuah pg sembah syiah komeni..

Tanpa Nama berkata...

kalo dah warga kelantan sendiri pun buat dek, buat2 bodoh buat2 tak tau sb ada jawatan diputarjaya, jgn kata banjir besar, kalo tsunami kat kelantan pun diorg tetap pilih pas..kalo lembaga daulah bole menangkan umno bn, tak mustahil spr juga kan menangkan kelantan kpd pas..masa tu baru korang yg bising padan muka..tuhan sudah lama mati..tuhan yg hakiki adalah tuhan wang...warga2 islam ini biasanya akan kata "biar la tuhan yg membalasnya diakhirat".dan pada diduniawi ini tiada la balasan keatas ulama2 penjual agama, penjual serban dan jual atau penjual dhab..