.

Khamis, 15 Disember 2016

APA PANDANGAN USTAZ INI?




F.B



Semenjak isu 90 juta, PAS kelihatan semakin hari semakin mesra UMNO.
Seakat ini, berkali2 mereka nak lawan di kerusi PH tanpa mengatakan mahu lawan kerusi BN.
Apakah PRU akan datang, PAS sudah bersama dengan BN?

Me-neraka-kan orang adalah amalan yang senang.
Namun, untuk mengelak diri dari azab neraka akhirat kelak, terlalu amat jauh lebih susah, sama ada yang menuduh ahli neraka atau yang dituduh.

Wanji Wanhussin Wanji 

Dapat 90 juta adalah salah kecuali diterima oleh lebai. Buktinya, sampai sekarang tak saman, walaupun ugut nak saman dalam masa sebulan.






































-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

geng2 pas ni susah nk ambik duit cash.. ularmak akhirat xmkn rasuah.. tp kalo sedekah dorg.ambik.. sedekah mengharapkn sesuatu.. ularmak blum identify lg situasi ni.. samada darurat atau mcm mane..mgkin 90j didanakan dlm program diorang buat..pas nk wut ceramah besor plop.kek selangor. kutipan derma dr hamba allah 50 juta..masuk dlm plastik je.. selamat.. xde transaksi bank..kahkakah..