.

Isnin, 12 Disember 2016

APA JENIS OTAK ORANG PAS





JENIS OTAK APA
Apa agak nya ada dalam OTAK ORANG ORANG PAS masa zaman ini ???? Nak kata pemikiran ISLAM tak ada pulak nampak Nak kata pemikiran MATERIALISTIK sudah nampak sikit gila pada DUNYA Yang jelas tetap nampak BODOH walau pun ada rupa rupa BODOH Yang nak di rebut kerusi WAN AZIZAH Bukan nak per tahan kan 

Kerusi PAS yang ada sekarang ini Nanti bila kalah PRU jadi menganggur pulak , anak bini tak kan tanggung makan minum.... Dah nganggur mula gila merempit pulak Elok kalau ORANG ORANG PAS maaok TABIKA cuba belajar jadi manusia..... Kasihan tengok nya semua Gaya nya saja ARABIC , tapi OTAK UNTA.... on LANGKAH TEPAT DARI PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/11/16








----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pemimpin pas ini memang layak sekali..perintah kelantan begitu apa yang nampak? pimpin terengganu apa yang nampak? pimpin kedah sepenggal apa yang dapat? retorik demi agama...hudud al quran hadith surah...hakikatnya ramai muda mudi hijrah ke kl penang selangor cari kerja dan makan...time raya ramai balik...nak cari makan kena gi negeri lain kah kah kah...kalau pun pas menjadi presideng malaysia...apa akn jadi dgn raja sultan kerabat...adakah islam benarkan melutut menyembah cium tangan kaki....kah kah kah cunt fuse...tepuk dada tanya sotong hadi...mana lebih penting...agama atau pulus???? dah nampak pulus mengatasi agama kah kah kah...

panglimo potaseh berkata...

Otak hamlau PAS ni gini. Io campuran otak koling dan molayu .. tu sobabnyo koling dan molayu tak balun biawak sobab namonyo biawak. Tapi molayu lahap Darb, koling lak suko montodarah Gudumbuk. Cubo kamu pikirkan dongan hanyo guno kopalo bana kamu apo bezo biawak, darb dan gudumbuk. Tapi chino totap makan babi walaupun ditukarkan pado namo pig, hog atau kobau pendek. Babi Arab panggil apo ha .. jgn sobut lu nanti gwa takut ado lak molayu yang nak torai makan.

Tanpa Nama berkata...

Pas mano ado otak? Depa pakai quran hadis n hududd. Kalo lwn jugak tantovi per view akan keluak siku n lutot drp dlm jubah depa. Hari tu padan muka. Kena bayar rm10,000 kpd guan eng dap. Itu pon bertangguh. Konon pi luar negara susah nk bayar. Hoi pi luar negara tu mau lari ker?? Hihihihi. Ni contoh lebai malang era pas chai. Kikiki