.

Selasa, 13 Disember 2016

APA JADI DENGAN KHAIRY JAMALUDDIN






MUKHRIZ

BOCOR RAHSIA

KHAIRY TAK

CAYA CERITA

1MDB NAJIB

KHAIRY NAK

LETAK JAWATAN

INI RAHSIA

AMAT BESAR 

TAPI APAKAH

INI BENAR?

NGAPA KHAIRY

SENYAP TAK

MENJAWAB
 Khairy letak 

jawatan?

Benarkah beliau sudah menghantar surat perletakan jawatan kepada Najib, tetapi kemudian menarik baliknya setelah dipujuk oleh Timbalan Perdana Menteri, Ahmad Zahid Hamidi?

Di mana agaknya KJ berada sekarang ini?

Mengapa sampai sekarang dakwaan yang ditimbulkan oleh Mukhriz itu masih tidak berjawab?

Apakah beliau berada di luar lingkungan dunia yang tidak mempunyai jangkauan telefon dan internet sehingga bukan saja dakwaan Mukhriz itu tidak diketahuinya dan tidak dapat juga memberi arahan kepada setiausaha serta pegawainya untuk membuat kenyataan akhbar?

Mungkinkan KJ tertinggal telefon pintarnya dan keluar tidak membawa sebarang alat gajet?

Dah lebih dua hari ni, bro? (SH 12/12/2016).


PERANG MAKIN

MEREBAK MAKIN

MELUAS - BAKAR






------------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biar api menular.....

biar BAKAR semua yang TAMAK....





sembayang pun tak boleh guna.

tunggu disembayangkan!

air gunung berkata...

Oitt TT.
Udah2 laa tu!!
Kang ade yg kuar air mata nangis masa mnjawab.
Walau skrg kery dah abg sado berbanding dulu zaman

Kah kah kah kah
Sampai skrg x bole nak lupa rupa mamat kery ni nangis sambil sumpah2.

Kao jahat arr TT.
Tp kalo dia nangis mcm dulu gak,aku nak gelak guling2 plak