.

Selasa, 27 Disember 2016

AKIDAH MELAYU TERGUGAT








MANA JAKIM?

bila nak tangkap
mamat ini?
mamat ini goncang
akidah melayu
mamat ini hina hadis
napa MCMC
tak haramkan youtube
takut ke
tapi berani haramkan
malaysian insider
selalu kacau malaysiakini
tapi kes hina islam 
kenapa senyap
kenapa  sibuk kes skodeng
sibuk kes khalwat
kes hina agama ini
tak nampak ke?
mana ngo melayu islam?
semua senyap

5 ulasan:

usop ali berkata...

buah sudah tiada la bro....berani pada melayu bahlol jer...halussss mainan penguasa penguasa dedak ni..kah kah kah...bagi la keluarga ngan dedak dedak ....cukop tempoh bohong la pulak....melayu oooo melayu..

Tanpa Nama berkata...

Aku bukan hape. Cuma haku panassss ngan horang jabatan ugama islam ni biler kawan jiran haku mula bermasalah rumahtangga ngan bini dier, dah tu bini nak cerai je tapi laki berat, masih sayang masih nak elak keruntuhan mesjid, jadi mahkamah syariah bagi tempoh 3 ke 4 bulan gitu bagi dier org cuba settle baek, dengan kaunseling oleh jabatan ugama. Pendek cerita, satu kaunseling pun tak penah ader sesi, satu horang jabatan ugama pun takder suara menalipon haper lagi tunjuk kelibat muka hensem dier, dua-dua laki ngan bini (masa tu da duduk rumah lain-lain) dok talipon nombor yang mahkamah bagi tapi tak penah dapat pun cakap ngan hustad yang konon tugas dier bantu selamatkan rumahtangga bermasalah, sampailah tarikh mahkamah semula, lalu putus rumahtangga jatuh talak depan hakim, tanpa dapat peluang kaunseling pun. Hagaknyer hustad ngan pegawai jabatan hugama lebih priority ngan skodeng pasangan tunang cuba rasa ngentot seblom kawen daripada usaha selamatkan mesjid laki-bini yang dah sedia terbina. Hampessss

Tanpa Nama berkata...

Nak GEPAU kat sapa ekkkk ????

Boleh GOOGLE tak ????

TUBELES berkata...

kota belud mana tahu ni semua...kota belud banjir pun mana dia ambil pot...dia kan SKMM....soleh kerumak memang MANJILAT...hehehe

652203 4423143 berkata...

Bab jaga Ugama ni elok la UMNO serah pada Jamal Pak Tongkoi dan pahlawan Bugeh... kalau Pak Tongkoi tak faham cakap org putih... pahlawan bugeh tlg terjemah.baru la nampak syg islam.