Isnin, 14 November 2016

SOLIDARITI DENGAN MAT TONGKOL





FACE BOOK



Zunar kartunis ZK



Comments
Rozilawati Abu Kesian........nangis tak????
LikeReply2 hrs
Azmin Loman Kita harap jamal turun depan sogo 19hb ni pasal depa nak solidariti..."sikit seorang lagi"..
LikeReply2 hrs
Sihabuddin Puteh Di Bebal mengaku kebal sebab ada kabel....?!
LikeReply2 hrs
Veeramani Chandran Hidung merah.
LikeReply1 hr
James Sidis tolong jangan hina jamal, jenis font 'SOLIDARITI' tukar ke arial atau times new roman
LikeReply46 mins
Chup Lenggong Logo emoji paljng popular
LikeReply17 mins








--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TONGKOL boleh jadi BELUKANG

Hati hati saja nanti BERSIH 5

Belukang suka lepak kepak kat Bas Stand Klang nun...

Orang KoLumpur mana mampu makan TONGKOL tapi BELUKANG tuh murah sikit

Bila murah pasti banyak macam LALAT TAIK

Hati hati sajja

Tanpa Nama berkata...

baju merah bertukar kereta merah bertukar hidung merah


har
har
har
har
har


gua banyak hapi
gua banyak gembira
gua mau nyani 'sha la la'
gua mau joget

-PADAN MUKA KAT SETAN BERTANTUK DEDAK TU!

-bila mandi merah??? gua tanya aje..

Loh CK berkata...

Jadong = jahat, bodoh, sombong

DIDI KOTA BELUD berkata...

jangan biar jamal jamban walk alone....kakakakakaaka....kasi dia cincin.....